zeshoekige patroon me effectieve grip en onderst

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
yaya2017

zeshoekige patroon me effectieve grip en onderst

Postby yaya2017 » Fri Aug 03, 2018 2:58 am

Het silhouet met V-hals en voorgevormde cups zorgen voor een flatteuze vorm, terwijl dunne dubbele schouderbanden leuk zijn om te laten zien. Het twee-in-één ontwerp biedt vertrouwen in de vorm van lengte en een nauwsluitende pasvorm in de eerste laag (een geperforeerde jerseystof met vierweg stretch) en minimale, lichtgewicht dekking Nike Free 5.0 Femme in de vloeiende toplaag die gemakkelijk beweegt tijdens lunges en squats. De Nike Air Max 95 Homme brede tailleband van het grosgrain lint is grip en zal zelfs niet buigen als je het doet.Deze Nike Air Max 95 Womens trainingsschoen is gemaakt voor een verscheidenheid aan activiteiten, vari?rend van agility tot krachttraining. Het volledige Nike Women's Training 24 x 24 pakket is beschikbaar Nike Air Presto Mujer op 2 mei op nike.com en op geselecteerde winkellocaties. Om van het vorige model te evolueren, was het doel van de Nike Free TR Flyknit 3 om de stabiliteit Nike Blazer Womens in de hiel te vergroten en de flex en beweging in de voorvoet te maximaliseren. Ik testte deze trainingsschoen voor dames en vond deze bij bieden uitstekende lichtgewicht ondersteuning, ademend vermogen en een brede, platte hak. Dit zorgt voor uitzonderlijke stabiliteit tijdens intensieve training, in de box en buiten in andere omgevingen waarvoor ik hem droeg. Het is onderdeel van The Nike Air Max 2017 Mujer Nike Training Pack, ge?nspireerd door Kirsty Godso, en samengesteld naast 3 andere trainingsschoenen, elk gebouwd met een Nike Air Presto Femme specifiek doel en functionele kleding ontworpen voor prestaties, alles in één onderscheidende stijl.

?Voor bewegingen zoals een burpebrood, vond ik deze steun heel nuttig Nike Air Max Thea Womens en het voelde nooit aan alsof mijn voeten in de trainingsschoen rond slingerden. Kijk naar de diepe groeven die in de zool zijn gesneden. Deze waren geweldig om Nike Air Max 90 Mujer mijn voet volledig te laten buigen. Een hakstuk van schuim voegt ondersteuning en stabiliteit toe waar het het meest nodig is. De hak van de Nike Free TR Flyknit 3 is platter dan bij eerdere Nike Air Max 270 Damen modellen. Dit cre?erde een breder oppervlak waardoor ik meer stabiliteit kreeg voor squat-gebaseerde oefeningen en dynamische bewegingen zoals boxsprongen en laterale grenzen. Onderzoek en testen concentreerden zich op de biomechanica van de voet tijdens Nike Internationalist Femme deze bewegingen, die inzicht gaven in hoe de voet van vorm verandert over impact en bij het laden. "De ontwerpers, atleten en technici die aan deze trainingsschoen werkten, hebben die relatie tussen lichaamsmechanica en materiaal uitgebreid Nike Air Max Thea Femme onderzocht en een schoen gemaakt die deze natuurlijke bewegingen vergroot en ondersteund. Als het gaat om snelle explosieve beweging, tractie is ook erg belangrijk. Ik vond dat de duurzame rubberen zool met zijn zeshoekige patroon me effectieve grip en ondersteuning bood tijdens een groot aantal verschillende trainingen.

Hield van deze trainingsschoenen voor boxsprongen en burpees (zoveel als je van burpees kunt houden). Of je nu de voorkeur geeft aan de iglo / crimson puls / wit of de zwart-witte kleurstelling met de vurige oranje details, het valt niet te betwijfelen of Nike cre?erde een ander iconisch silhouet in het Flyknit-gamma. De gebruikelijke aandacht voor detail Nike Roshe Run Mujer is duidelijk te zien. Nike Air Max Tavas Mujer Ik vond de contrasterende inversies of de zwart op witte spikkels op het zool- en hielstuk, of het zeshoekige ontwerp op de zool van de Nike Air Max 90 Womens trainingsschoen. Een gevoel dat u zeker voelt, is dat de ontwerpers een zorgvuldig uitgebalanceerde vorm en functie hebben om een ??schoen te cre?ren die er goed uitziet Nike Air Max 90 Homme en tegelijkertijd goed presteert. Perfect voor de lente en de zomer, de gebieden met ademende stoffen houden uw voeten koel in het warmere weer. Met stretch en ondersteuning waar Nike Air Max 1 Femme je het het meest nodig hebt, biedt de Flyknit-stof sok-achtig comfort tijdens elke training en contouren aan de vorm van je voet voor een lichtgewicht gevoel.

Return to “cFIREsim Open Source Project”