cavia die in het geheim de Adapt achter

A place for collaboration on the cFIREsim Open Source Javascript project
caicai2017

cavia die in het geheim de Adapt achter

Postby caicai2017 » Wed Apr 17, 2019 5:25 am

Nike gaf een glimp van hoe de toekomst van schoenen eruit zou kunnen zien door de introductie van de eerste zelf-vetersluitende slimme basketbalschoen op dinsdag.
De Adapt BB, geprijsd op $ 350, doet meer dan alleen kant zelf. Met een power-vetersysteem genaamd Fit Adapt kunnen gebruikers zich Nike Air Huarache Femme aanpassen om de perfecte pasvorm te vinden, of het nu handmatig of digitaal is, met de Nike Adapt mobiele app. Een aangepaste motor en tandwieltrein worden strakker Nike Air Max 90 Mujer of losser om aan uw voet aan te passen.
Voor Nike opent dit een nieuwe wereld van slimme data-inzichten in de workouts van sporters. Voor atleten betekent het een nieuw tijdperk en de manier waarop ze omgaan met sneakers. "Sporters kunnen hun schoenen bijwerken en evolueren met upgrades, nieuwe functies en services via smartphone-technologie in hun schoenen", aldus Michael Donaghu, Nike's vice-president van innovatie.
Terwijl Nike deze schoen als een 'mobiel sportonderzoekslaboratorium overal op voeten' aanspreekt, biedt de schoen momenteel geen gegevens, maar het bedrijf zei dat dit zal komen.
"We gaan van fit naar firmware," zei Donaghu.
Nike-onderzoekers zeiden dat Nike Air Force 1 Damen de Nike Adapt BB de meest geteste schoen in zijn geschiedenis is. Het bedrijf koos basketbal als de eerste sport vanwege de eisen die basketbalspelers stellen aan hun Nike Air Vapormax Mujer schoenen met snelle snitten en constante sprints.
De ster van Boston Celtics Jayson Tatum is de cavia die in het geheim de Adapt achter de schermen testte. Tatum zal de Adapt Adidas Superstar Femme BB dragen in het professionele debuut van de schoen op woensdagavond wanneer de Celtics de Toronto Raptors spelen. De schoen is vanaf 17 februari beschikbaar voor klanten.
Tatum zei dat hij het meest onder de indruk was van hoe de schoen past. "Ik probeer mensen te vertellen dat het bij mij past. Het is beter dan veters. Er zit geen beweging in en het is erg veilig, "vertelde Tatum aan CNBC.
Maatwerk is een ander belangrijk kenmerk van de Adapt BB. De twee knoppen aan de onderkant van de schoen lichten Nike Air Max Tn Womens op in de kleur van je keuze tijdens het programmeren, een functie die Tatum bijzonder interessant vindt.
"Ik ben dol op het feit dat het uniek is ... mijn favoriete Nike Air Max 90 Femme onderdeel is gewoon de kleuren veranderen. Je kunt het op een bepaalde manier aanpassen aan je eigen schoen en ik denk dat dat het coolste is voor mij, "voegde hij Nike Air Max 2017 Femme eraan toe.
Met een slimme schoen komen nieuwe verantwoordelijkheden - zoals het elke 10-14 dagen opladen van de schoenen via een oplaadpad dat bij de schoenen wordt geleverd. Hoewel de schoenen zonder telefoon werken (je kunt aanpassen met de knoppen), is een smartphone vereist om die perfecte pasvorm en maatwerk te krijgen. Realiteit heeft de toekomst die ons in Back to the Future is beloofd niet echt waargemaakt. Onze hoverboards zweven niet en kwamen zo nu en dan in vlammen uit, en toen we eindelijk zelf-veters strelende sneakers kregen, kostten ze $ 720. Het ziet er echter naar uit 2019, wanneer Nike een tweede generatie van de hi-tech sneakers op de markt brengt Nike Air Max Tn Femme voor een veel goedkopere $ 350 prijs. Het nieuws werd voor het eerst gemeld door de sneakercultuursite SoleCollector.
Hands-on met Nike's zelfsnoerende app-gecontroleerde Nike Air Max 90 Femme Rose sneaker van de toekomst
Nike bevestigde het nieuws in zijn meest recente inkomensgesprek, waarin de Executive Vice President zei dat de sneakers zouden lanceren in de lente van het nieuwe jaar, en ontworpen om te worden gebruikt op het basketbalveld. Nike zei dat het "slechts één beter passende oplossing is onder velen", dat het bedrijf het hele jaar door zal worden uitgerold.

Return to “cFIREsim Open Source Project”